Sklep solidstatedisk.pl – dyski SSD, pamięci FLASH, pendrive'y

Witaj, nie jesteś zalogowany.

UWAGA:

Sklep do odwołania pozostanie nieczynny. Przepraszamy!

Pomoc

Spis treści

Informacje przed zakupem

Zamówienie w realizacji

Obsługa posprzedażna

Informacje przed zakupem

Korzyści z rejestracji

Zamówienie można złożyć rejestrując się wcześniej na stronie http://solidstatedisk.pl/rejestruj lub z pominięciem rejestracji. Główną korzyścią z rejestracji na stronie jest możliwość śledzenia postępów w realizacji zamówienia, zmiany w zamówieniu za pomocą systemu oraz możliwość korzystania z wygodnego narzędzia do kontaktu z obsługą sklepu. W każdej chwili mają Państwo również dostęp do historii swoich zamówień.

Jak złożyć zamówienie, instrukcja w kilku punktach

  1. Na stronie produktu klikamy ikonkę "dodaj do koszyka" *w prawej górnej części strony widzimy liczbę produktów w koszyku i kwotę – sumę ich wartości.
  2. Po dodaniu wszystkich interesujących nas produktów klikamy na "koszyk" w prawej górnej części strony.
  3. Jesteśmy w koszyku, sprawdzamy jego zawartość i klikamy na ikonkę "kupuję".
  4. Wyświetla się najważniejsza strona formularza, z lewej strony wybieramy "rodzaj wysyłki" lub "odbiór osobisty" i jedną z kilku metod płatność. Po prawej stronie wypełniamy formularz z danymi osobowymi, w przypadku zarejestrowanego klienta pola mogą być już częściowo wypełnione. W tej części możemy również wpisać dane do faktury VAT zaznaczając wcześniej opcję "chcę otrzymać fakturę VAT". W polu "Uwagi do zamówienia" możemy zamieścić dodatkowe informacje dla obsługi sklepu. "Po wypełnieniu wszystkich pól klikamy ikonkę "Podsumowanie".
  5. Sprawdzamy poprawność wpisanych wcześniej danych, w dolnej części akceptujemy regulamin i wyrażamy zgodę na wykorzystanie naszych danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Klikamy na ikonkę "Złóż zamówienie".
  6. System informuje nas, że na podany wcześniej adres mailowy została wysłana wiadomość zawierająca link aktywacyjny, na który należy kliknąć. Aktywacja zamówienia jest warunkiem rozpoczęcia jego realizacji. Po kliknięciu na link w wiadomości mailowej otrzymujemy kolejnego maila z podsumowaniem naszego zamówienia.

    UWAGA: klient zarejestrowany w serwisie olimp.sklep.pl nie otrzymuje maila aktywacyjnego, zamówienia są akceptowane automatycznie a klient otrzymuje tylko wiadomość z podsumowaniem złożonego zamówienia.

Dostępność produktów, jak sprawdzić czy towar jest w magazynie

O dostępności interesującego nas towaru informuje pasek – prostopadłościan na stronie produktu z dodatkową informacją "jest" lub "brak", jednolicie biały oznacza całkowity brak możliwości zamówienia, pasek biały z słuchawką telefoniczną oznacza możliwość realizacji na specjalne zamówienie – wymagany wcześniejszy telefoniczny lub mailowy kontakt z obsługą sklepu. Pasek czerwony całkowicie lub w części oznacza dostępność towaru.

Aktualność cen, stanów magazynowych na stronie i weryfikacja zamówienia

Dokonujemy starań aby oferta była jak najbardziej aktualna, biorąc jednak pod uwagę specyfikę branży, stosunkowo niewielkie ilości przechowywanego towaru dostępnego "od ręki" mogą zdarzyć się nieścisłości lub różnice między stanem faktycznym magazynów i cen a ofertą w serwisie olimp.sklep.pl. W związku z tym faktem wprowadziliśmy weryfikację zamówienia dokonywaną codziennie w godzinach od 12:00 do 16:00. Pracownicy sklepu sprawdzają zgodność złożonych zamówień ze stanem faktycznym. W dniach roboczych składając zamówienie do godziny 15:00 w większości przypadków zostanie zweryfikowane jeszcze tego samego dnia. Po pozytywnej weryfikacji otrzymują Państwo maila z informacją na temat weryfikacji oraz zmianą statusu zamówienia z "oczekuje na weryfikację" na "przyjęte do realizacji". W przypadku jakichkolwiek nieścisłości skontaktuje się z Państwem handlowiec w celu udzielenia informacji odnośnie zamówienia.

Czas realizacji zamówienia

Średni czas wysyłki zamówienia wynosi 3 dni robocze, w szczególnych przypadkach kiedy istnieje ryzyko wydłużenia terminu wysyłki skontaktuje się z Państwem pracownik sklepu.

Średni czas gotowości do odbioru wynosi 3 dni robocze, w szczególnych przypadkach kiedy istnieje ryzyko znacznego wydłużenia terminu skontaktuje się z Państwem pracownik sklepu.

W przypadku kiedy konkretny termin dostawy jest dla Państwa kluczowy prosimy o wpisanie informacji o terminie maksymalnym w polu "Uwagi do zamówienia" czytaj w "jak złożyć zamówienie"

Koszty i sposoby dostawy

http://solidstatedisk.pl/info/wysylka

Odbiór osobisty

http://solidstatedisk.pl/info/wysylka

Formy płatności

http://solidstatedisk.pl/info/platnosci

Raty

http://solidstatedisk.pl/info/raty

Faktury VAT

Wystawiamy faktury VAT, w tym celu należy w formularzu podczas składania zamówienia zaznaczyć opcję faktury VAT i wpisać niezbędne dane.

Faktury Proforma

Wystawiamy faktury Proforma, w tym celu należy w formularzu podczas składania zamówienia zaznaczyć opcję faktury VAT i wpisać niezbędne dane oraz w polu "Uwagi do zamówienia" zażądać faktury proforma.

Gwarancje na produkty

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. W przypadku produktów posiadających gwarancję producenta klient otrzymuje dokument zakupu ze sklepu oraz kartę gwarancyjną producenta. W przypadku towarów objętych gwarancją sklepu, dokumentem uprawniającym do reklamacji jest paragon lub faktura VAT.

Zamówienie w realizacji

Stan realizacji zamówienia

Zamówienia podczas realizacji posiadają następujące statusy, o zmianie których klient jest informowany.

  • Oczekuje na weryfikację
  • Przyjęte do realizacji
  • Gotowe do wysłania/odbioru
  • Wysłane/odebrane

W przypadku anulacji zamówienie uzyskuje ono status "anulowanie w toku" w przypadku kiedy klient oczekuje na zwrot środków. Po zwrocie pieniędzy status zamówienia ulega zmianie na "anulowane" W przypadku anulacji zamówienia bez przedpłaty zamówienie uzyskuje od razu status "anulowane".

Uwaga: Statusy dotyczą oddzielnie każdego produktu w zamówieniu, w pewnych przypadkach klient może otrzymać informacje o anulacji części produktów i realizacji pozostałych.

Modyfikacja zamówienia

Do czasu nadania wysyłki klient może bez ponoszenia dodatkowych kosztów zmienić warunki zamówienia, dodać lub odjąć produkty i zmienić adres wysyłki. W tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt z obsługa sklepu, preferowany jest w tym przypadku kontakt telefoniczny (71) 341-02-03.

Anulowanie zamówienia

Do czasu nadania wysyłki klient może bez ponoszenia dodatkowych kosztów anulować zamówienie. W przypadku anulacji zamówienia po jego przygotowaniu i wysłaniu istnieje możliwość przeniesienia kosztów wysyłki na klienta.

Obsługa posprzedażna

Zgłoszenie reklamacyjne

Sprawy związane z reklamacją produktów prosimy kierować na adres mailowy serwis@solidstatedisk.pl Prosimy o rzeczowe przedstawienie problemu, podpisanie się imieniem i nazwiskiem lub podanie numeru zamówienia. Po uzyskaniu zgody na rozpoczęcie reklamacji prosimy o odesłanie towaru na adres Krasińskiego 46; 50-450 Wrocław z załączonym dowodem zakupu. Informujemy, że przyjmowane są jedynie towary, w których gwarantem jest sklep, w przypadku gwarancji producenta prosimy o realizację reklamacji w odpowiednich punktach serwisowych związanych producentem danego towaru.

Zwrot towaru do 10 dni

Zgodnie z ustawą, klient ma prawo do 10 dni zwrócić towar. W tym przypadku prosimy o przesłanie towaru na adres MCOMP , al. Armii Krajowej 3, Tychy z załączonym dowodem zakupu. Przyjmowane są jedynie towary nie noszące śladów użytkowania. Koszty przesyłki pokrywa kupujący. Więcej o warunkach mogą Państwo przeczytać w regulaminie.

Promocje

zobacz wszystkie promocje
Zamów bezpłatny newsletter! Dzięki niemu nie przegapisz żadnej promocji w naszym sklepie. Wpisz poniżej swój adres e-mail.
OLIMP.SKLEP.PL, komputery i akcesoria ARTGD.PL, akcesoria AGD LAPTOKI.EU, komputery przenośne